Her finner du svar på

OFTE STILTE SPØRSMÅL

Hva får jeg hvis jeg kjøper Ageto?

Du får en komplett norskutviklet digital løsning for internkontroll med integrerte funksjoner for IK Mat og vaktplanlegging. Inkludert i pakken er nødvendig hardware, software og temperatursensorer. Systemet kan enkelt betjenes når og hvor som helst, fra pc, nettbrett og mobiltelefon.

Hva koster det?

Ingen bedrifter er helt like. Prisen vil derfor bero på hvilke behov din virksomhet har. Ta kontakt med oss for et uforpliktende pristilbud basert på din behovsbeskrivelse: salg@ageto.no

Trenger jeg forkunnskaper?

Ageto er enkelt å installere og administrere, svært brukervennlig, oversiktlig og intuitivt, og krever minimalt med opplæring. Temperatursensorene kan monteres hvor du ønsker. Vi bistår deg kostnadsfritt med montering og installering, og hjelper deg med oppsettet for å kunne ta systemet i bruk.

Hvilke varsler kan jeg motta?

Du velger selv om du vil ha automatisk varsling på sms eller e-post ved feil og avvik. Du kan også benytte varslingsfunksjonen på enkeltoppgaver og –gjøremål.

Hvordan fungerer inn- og utsjekkingen?

Vi tilbyr ulike løsninger for inn- og utsjekking. Inkludert i pakkeløsningen er inn- og utsjekking på nettbrett. Hvis det når siste medarbeider forlater lokalene for dagen, fremdeles er uløste oppgaver, får vedkommende varsling om dette. Systemet kan rapportere alle inn- og utsjekkinger i en nærmere angitt periode. For å tilfredsstille skattemyndighetenes krav, er disse oversiktene ikke redigerbare.

Trenger jeg extrautstyr?

Nei. Ageto-pakken inneholder alt du trenger; sensorer, gateway og nettbrett.
Vi leverer også WI-FI-oppsett eller 4G-router dersom du har behov for dette.

Hvor lenge varer sensorene?

Batteriet i temperatursensorene varer i ca 3 år, avhengig av miljøfaktorer

Hva gjør jeg hvis utstyret blir skadet eller ødelagt?

Send info om skaden til support@ageto.no, så kontakter vi deg om veien videre.

Jeg eier flere restauranter og utsalgssteder. Hvordan løses det?

Det er helt uproblematisk! Ageto er skreddersydd for å kunne overvåke data fra flere lokasjoner. Hvis du f.eks. har flere restauranter, trenger du bare én bruker for å kunne ha fullt utbytte av Ageto. Du kan bestille så mange sensorer og mottakere som du ønsker.

Hvor mange brukere kan jeg ha?

Ageto er laget for et ubegrenset antall brukere. Daglig leder eller en annen administrator vil ha fulle systemtilganger, mens øvrige ansatte har begrenset tilgang til dashboard-løsningen, f.eks. for å se vaktplanen, ferielister osv.

Hva gjør jeg hvis Mattilsynet kommer på kontroll?

Du kan ta det helt med ro og by på en kopp kaffe. Med Ageto har du alltid full kontroll og oversikt på dine kritiske kontrollpunkter. I dokumentarkivet har du lagret all historikk, og med et par enkle tastetrykk vil du enkelt kunne hente fram all relevant dokumentasjon. Systemet er sperret for adgang til å redigere rapportene, slik at tilsynsmyndighetene har trygghet for at alle data er reelle.

Hva er galt med penn og papir?

Det er i og for seg ingenting galt med penn og papir. Bortsett fra at det er tungvint, utdatert og tidkrevende, og at det lett kan bli forlagt eller ødelegges, at du selv må sørge for sikkerhetskopier, og at et manuelt system generelt er mer sårbart for uoppmerksomhet og manipulering. Med Ageto lagres dine rapporter og dokumenter trygt og sikkert. Systemet sikkerhetskopierer automatisk hver dag, er tilrettelagt for å begrense papirarbeidet til et minimum og bidrar til at du kan vie mer tid til kjernevirksomheten.

Kan jeg prøve Ageto før jeg kjøper det?

Ja, det kan du! Du kan prøve Ageto gratis og uforpliktende i 30 dager. Vi hjelper deg å komme raskt i gang slik at du får sett hvordan systemet passer din bedrift.

Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Ta kontakt med osssupport@ageto.no.