Om oss

Komplett digital løsning for internkontroll

Selv med våre dagers bortimot grenseløse teknologiske muligheter, sverger mange virksomheter ennå til tungvinte og tidkrevende internkontrollsystemer med ringpermer, mapper og svære dokumenthauger, ofte spredt for alle vinder, bortgjemt i bedriftens kott og kroker, og bare unntaksvis på rede hånd når tilsynsmyndighetene banker på døren.

Med dette som utgangspunkt bestemte vi oss i 2011 for å utvikle et verktøy som på en enkel, ryddig og oversiktlig måte samler all HMS-aktivitet digitalt og på ett sted, og bidrar til at offentlige bestemmelser etterleves. Blant de krav til løsningen som vi satte oss, var fire grunnleggende funksjonaliteter, en egen modul for vaktplanlegging og timeføring, en avansert og helautomatisk temperaturovervåkning, et særskilt hensyn til behovene i HoReCa-segmentet og mulighet for en smidig tilpasning til den enkelte bedriftens individuelle behov.

Resultatet er Ageto – en komplett digital løsning for internkontroll. Systemet forenkler rutinene, bidrar til orden og oversikt, høyner produktkvaliteten, gir fornøyde kunder, mer effektive arbeidsdager og økt lønnsomhet. Med Ageto er all relevant dokumentasjon aldri mer enn et tastetrykk unna, og all historikk er alltid trygt lagret.

Front Software AS

Ageto eies, utvikles og drives av Front Software AS (org.nr 889 539 062), som utvikler, designer og publiserer alt fra enkle hjemmesider og nettbutikker til avanserte skreddersydde løsninger for landsdekkende kjeder og konserner. Vi har gjennom flere år bygget opp en betydelig kompetanse og erfaring på digitale løsninger, med mer enn 350 fornøyde kunder i porteføljen. Besøk gjerne Front Software sine hjemmesider.

Vi flyttet nylig inn i flotte, nyoppussede lokaler på Lura i Sandnes, rett ved Kvadrat. Stikk gjerne innom, eller ta kontakt med oss på post@ageto.no eller tlf. 51 52 52 00.